lørdag den 29. oktober 2011

Words.




Søde læsere.. Det her indlæg bliver nok det sidste indlæg, desværre. Jeg er elevrådformand, har 1000 fremlæggelser, projekter og lektier, og alt for meget at tage mig til. Jeg har desværre ikke tid til bloggen længere. Og det er jeg meget, meget ked af, da bloggen har betydet meget for mig. Men jeg vil ikke føle mig tvunget til at smide et indlæg, jeg vil gøre det fordi jeg føler at jeg har noget på hjerte. Jeg vil ikke slette bloggen, så indlæggene er her stadig.


Farvel,og tak for alt.





2 kommentarer:

  1. Øv Amalia. Det syntes jeg virkelig er rigtig synd, men en beslutning jeg også selv har overvejet at tage. Du er en fantastisk blogger med mange værdier, som du kan udnytte langt hen i livet. Held og lykke herfra :-)

    Lisette

    SvarSlet