mandag den 12. september 2011

YOU ALWAYS REMIND ME, THAT FOR ME, IT IS'NT OVER.










Lilli. Min søde Lillimus.

Dette indlæg har jeg valgt at skrive til min bedste veninde, Lilli. Hun er det mest fantastiske menneske jeg nogensinde har mødt! Hun ved bare altid hvordan jeg har det, og hvordan jeg skal håndteres. Hun ser lige gennem mig, altid. Vi er så ens at det er uhyggeligt nogle gange. Vi tænker bare på fuldstændig samme måde. Vi kan ikke lege "sten-saks-papir" fordi vi altid slår de samme ting. Og selvom jeg ringer til hende kl. 3 om natten, er hun der. Hun er der bare altid! Og det er jeg så taknemmelig for.  Hun fortjener alt hvad hjertet begærer.
Hun betyder alting for mig. Jeg ved slet ikke hvor jeg ville være, hvis hun ikke var her. Jeg elsker dig, Lillimus. Du kan kun elskes!

2 kommentarer:

  1. Fin blog! Kig hjertens gerne forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    SvarSlet
  2. Tak! Jeg vil da lige kigge forbi! :-)

    SvarSlet