fredag den 26. august 2011

I'M BACK + BILLEDESTORM!

Først ville jeg lige sige UNDSKYLD for ingen opdatering gennem lidt for lang tid nu! Jeg skulle lige ind i skole rytmen igen, ooooooog så er jeg lige kommet hjem fra lejrskole i Århus! Vi tog afsted i mandags og vi er altså lige kommet hjem. Fedeste lejrskole til dato! I får lige en billedestorm!
- OG JEG SÅ OG SAGDE HEJ TIL PERNILLE FRA PAGIK INDE I H&M! DET VAR RIMELIGT VILDT! -

En sød bedste veninde i toget.

Gummistøvler i vandet.


Solnedgang til aftenbadning.


Gravballe manden.

På Kvindemuseet. De havde vist lige haft en udstilling om voldtægt.


Kvindemuseet.

Lækker vitamin water og lækker bedste veninde.

En gris der tisser.. Er jeg den eneste der finder dét bizart?


Boy inde på Aros.

Mega fedt rum inde på Aros. Undskyld for den ringe kvalitet, men lyset var ikke det bedste derinde.

Århus.
"Your Rainbow Panorama".


"Your Rainbow Panorama".


"Your Rainbow Panorama".



Vildt fed sweater fra Gina Tricot!

Super fed second hand butik! Hvis I bor i Århus eller omegn; tag et kig forbi! Butikken hedder Rosenkrans.



Ja, men jeg har altså haft det VILDT fedt! Vi har været i Den Gamle By, på Aros, Moesgård museum, Besættermuseet, Kvindemuseet, i teatret osv. Jeg har brugt alle mine penge på Vitamin Water og Cola.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar